čtvrtek 17. března 2016

Lada Hajzlerová - rozhovor

Dámy a pánové,
minule jsme vám představili projekt Život moderní ženy a s ním Martinu Šimáčkovou, právě zakladatelku projektu. Na něm se podílela spolu s ženou, která svůj první živnostenský list držela ve 24 letech a o podnikání tehdy vůbec nic nevěděla - jako byste neplavce hodili do vody a řekli: "Plav." Lada Hajzlerová si prošla náročnými začátky cesty podnikání, nyní je vděčná za to, že toto rozhodnutí učinila a dočkala se tak změny svého života k lepšímu. Lada nám prozradila mimo jiné i tajemství, jak skloubit osobní život s tím profesním. Pojďme se inspirovat!

Zde se o projektu Život moderní ženy dozvíte více!

Lada Hajzlerová

1. otázka: Kdy a proč začal ten zlom, kdy jste se rozhodla podnikat?


Vždycky jsem si myslela, že jsem něčím výjimečná. Měla jsem velké plány a cíle do budoucna a hledala jsem způsob, jak je uskutečnit. Podnikání byla jediná možnost. Ráda si dělám věci po svém, jsem tvrdohlavá, a tak jsem do toho šla. Když jsem v ruce držela živnostenský list, bylo mi 24 roků. Vůbec nic jsem o podnikání nevěděla, bylo to náročné, ale nyní jsem vděčná, že jsem se do toho pustila.


2. otázka: Co Vás přivedlo vytvořit projekt Život moderní ženy?


Nebyl to můj nápad. Přišla za mnou Martina Šimáčková - teď již nynější kolegyně. Měla jen vizi, že chce pomáhat ženám. V tu dobu jsem vůbec netušila, že tento projekt se takto rozroste. Ona má umění komunikace a práce s ženami, já jsem zase realizátor toho, s čím přijde. Stejně tomu bylo i teď s knihou Za všechno může kadeřnice, kterou jsme nyní vydali.

3. otázka: Která z žen Vás v poslední době inspirovala?


Jelikož se věnuji marketingu na sociálních sítích, tak to byla to Sheryl Sandbergová (ředitelka Facebooku) s její knihou Opřete se do toho. Ženy, práce a vůle uspět. Kniha je úžasnou inspirací. Ráda čtu a knihy jsou součástí mého života.

4. otázka: Máte dlouhodobější vizi ve svém podnikání?


Těch vizí je rozhodně více. Jako celkovou vizi mám pomáhat. Chceme světovou firmu, která změní pohled na život jak ženám, tak mužům.

5. otázka: Jak zvládáte skloubit osobní život s profesním životem?


Je to všechno o prioritách. Přes den můžete pracovat na svých snech v práci, která vás baví, a večer být s partnerem nebo rodinou. Pokud potřebujete více času na svoji práci, zapojte partnera nebo děti do svých aktivit. Když jsme dokončovaly knihu, denně jsem hlásila, jak se to posunulo a že máme nové objednávky. V tu chvíli vás partner podpoří a těší se z vašich úspěchů s vámi.

Lada Hajzlerová

6. otázka: Jakým způsobem odpočíváte?


Čtením. Koupelí. Cestováním. Hlavně aspoň 2 dny v měsíci mám jen pro sebe. Zkrášluji se anebo jen koukám na filmy.

7. otázka: Jaké je Vaše osobní motto?

"Vše je jen na tobě."

8. otázka: Co si představujete pod slovem SUPERWOMEN?


Někoho, jako jsem já :) Překonávat svoje limity, i když to někdy bolí a máte strach.

9. otázka: Co byste vzkázala čtenářům?


Najděte si práci, kterou milujete a partnera, který si vás váží. Vše ostatní se stane samo.

10. otázka: Akce, které plánujete nebo na kterých Vás můžeme vidět?


Jsem hlavně organizátorka akcí, takže mě osobně na pódiu zatím asi neuvidíte. Ale jelikož nám vyšla kniha, máme křest na plánované akci Cesta vzhůru s Životem (Moderní Ženy). Bude to 16. 4. 2016. Na co se můžete těšit? Diamantový přípitek, křest knihy, 5 zajímavých osob bude hovořit o osobním rozvoji. Každý dostane dárečky v hodnotě více jak 2000 Kč. Dále vás čeká degustace vína, prodej Davídkova koření, můžete se nechat změnit na přístroji IN body a nebo si nechat vybělit zuby. No jak to shrnout? Bude to velká akce! Více se dozvíte na našem Facebooku nebo webu.

A my vám, milí čtenáři, přejeme samé úspěšné zítřky. Již brzy se těšte na seznámení s další inspirativní ženou, jejichž hlas možná posloucháte každé ráno v radiu. Těšíme se na vás i na našich sociálních sítích!

1 komentář:

  1. Rozhovor je to zajímavý, byť tam cítím trochu nádech naivity a takového idealismu. A s ním prostě díru do světu neuděláte. Ono to prostě chce někdy mít tu odvahu na to, aby člověk založil virtuální sídlo Praha 4 a byl trochu kontroverzní. Bez ostrých loktů v dnešní konkurenci neobstojíte. Nicméně paní přeju hodně štěstí. Má za sebou zajímavý příběh. :)

    OdpovědětVymazat