úterý 8. března 2016

Nikol Wlochová - žena mnoha tváří

Milí čtenáři,
v předešlých dnech jsme vám slibovali něco vážně originálního a rádi bychom vám dali na vědomí, že my své sliby plníme. Následující žena, kterou vám představíme, má rovnou více tváří. Jednou jako cvičitelka zumby ve sportovním oblečení, podruhé jako křehká žena navrhující a vyrábějící šperky a potřetí jako spřízněná duše dětí. Pojďme si o Nikol přečíst medailonek!


Nikol předvádějící své šperky značky Alokin

"Jmenuji se Nikol Wlochová a jsem novodobá podnikatelka. Slovem novodobá myslím to, že dělám to, co mě baví, co mi jde a co obohacuje také ostatní. Neměřím to ziskem, ale tím, jak jsem šťastná a jak jsou šťastní lidé kolem mě. Jakékoliv jiné podnikání založené na jiném principu už nebude tolik fungovat. Mám vystudovanou VŠ v oboru Management v neziskovém sektoru, ale víc než magisterský diplom má pro mne cenu to, co jsem se naučila v životě a co mohu předat, na co se žádný papír nevydává."
V nejbližší době vyjde s Nikol i rozhovor a uznáváme za vhodné vám alespoň ve zkratce její projekty představit :)


Alokin

Značka nesoucí tento název představuje šperky vyráběné přímo Nikolinými rukami. Nejčastěji v její nabídce můžeme najít svatební šperky, doplňky, zrcátka, ale také další individuální výrobky. Každý šperk je naprostý originál, což vysvětluje tato věta:
"Každá žena je jiná a potřebuje originální šperk, který bude zrcadlit její jedinečnou krásu."

 
Nikol prodávající své šperky na svatebním eventu


Dětská osobnost

Otázky ohledně tohoto projektu budou zodpovězeny v brzy vydaném rozhovoru, ale úvodem bychom měli říct, že se jedná o projekt věnovaný dětem a zaměřený na jejich rozvoj osobnosti, vlastního názoru, kritického myšlení a seberealizace. Zkrátka se v tomto projektu Nikol s dětmi bude věnovat tomu, co školní osnovy neobsahují. 

Tak jaká tvář této Superwoman se vám zamlouvá nejvíce? Brzy se na vás těšíme v dalším článku!

Žádné komentáře:

Okomentovat