pátek 4. března 2016

Petra Tomanová aneb "Andělské sushi"

Milí čtenáři,
vzpomínáte si na článek o mladém páru, který se rozhodl věnovat se výrobě sushi naplno a co nejvíce profesionálně a přesně, jak je tomu v Japonsku? Pokud ano, tak vás jistě bude zajímat i dnešní článek. V něm si totiž představíme projekt Petry, která miluje sushi neméně, jako právě výše zmíněný pár, ale něčím se výrazně odlišuje. Přijdete na to, čím?


"To, jak si utváříme svůj příběh, záleží na rozhodnutí, která děláme. Já měla na vybranou mezi dvěma cestami - pokračovat ve vysoké škole, nebo odjezd do zahraničí. Druhá varianta mojí osobnosti byla bližší, a tak jsem strávila krasný čas cestováním a prací po Itálii a Španělsku. Je vtipné, že sushi jsem propadla hlavně v Itálii. Možná proto, že Italové jsou naprostí gurmáni. Po návratu do ČR a vyzkoušených desítky sushi restaurací jsem se rozhodla sushi naučit.  
Učila jsem se u úžasného člověka, který sushi dělá 10 let a později s ním začala také spolupracovat. Viděla jsem v Brně díru na trhu a tak výzva na sebe nenechala dlouho čekat. Vzniklo TENSHI SUSHI - což znamená "andělsky chutné sushi." Začala jsem pořádat sushi večery, které nejsou pouze o sushi samotném, ale o programu, pocitu, výzdobě, lidech, prostředí apod. Na mé sushi cestě se ke mně přidala i moje kolegyně Liduška Šnajdrová. Nevím, jestli jsme víc kolegyně nebo přítelkyně, ale jisté je, že si nesmírně pomáháme. I díky ní jsem si uvědomila, že mě baví moderovat sushi akce, a tak v tom pokračuji a realizuji se v moderování festivalů a firemních akcí.
Liduška s Petrou

Možná se zdá divné, že se označuji za sushi mastera i přesto, že jsem nebyla v Japonsku. Důvod je ten, že sushi neberu jako práci, ale jako životní styl, dávám do něj svou kreativitu a osobitost. Rozhodně nedělám sushi přesně jako Japonci, ale o to tu jde, já nejsem Japonka, ale Češka! Proto je tak úžasné, že každý si může vybrat, jaké sushi ochutná. (To je jako byste se vrátili z dovolené z Thajska a očekávali, že ve vaší oblíbené thajské restauraci bude stejné jídlo jako tam. Nemůže být stejné, protože Thajci jsou zvyklí na velmi ostrá a kořeněná jídla oproti nám.) Dle mě není potřeba se svazovat nějakým pravidly, ale ten, kdo dělá cokoli se zapálením, láskou a pokorou, své posluchače, v mém případě sushiholiky, vždy najde. 
Ráda bych všem Superwomen i ostatním vzkázala, že od svého narození už jenom umíráte, tak proč v tom čase nedělat to co Vás baví? Bez peněz to nejde, ale žít jen pro ně je přece nesmysl. Bavme se!"
Čím si myslíte, že se Petra svou tvorbou sushi odlišuje? Svoje nápady nám zanechte v komentářích a již v brzy se těšte na rozhovor s touto Superwoman! 

Žádné komentáře:

Okomentovat