neděle 14. února 2016

Veronika Hvízdalová

Milí čtenáři,

v následujících řádcích se skrývá síla nápadu, díky kterému právě čtete tento blog, znáte myšlenku komunity a komunitu jako takovou. V řádcích se ukrývá příběh ženy, jejichž nápad byl prostý a nebála se ho zrealizovat. Je to příběh Veroniky Hvízdalové, zakladatelky Superwomen.


"Nikdy jsem se nechtěla od rána do večera honit za prací. Proto myšlenka podnikat po bakaláři začala vítězit nad dalším studiem. V tu dobu jsem hodně přemýšlela nad tím, zda další dva roky studovat a běhat po brigádách, nebo něco změnit. Největší impuls přišel během léta, když jsem pochopila, že už takový život nechci žít další dva roky. Naštěstí v tu dobu byli kolem mě lidé, kteří mě chápali a umožnili mi začít podnikat. Za dobu co jsem ve firmě, jsem se neskutečně osobnostně změnila, rozvinuly se moje prezentační dovednosti a poslední dobou si začínám kolem sebe tvořit prostředí, které mě baví a naplňuje. Už se hrozně těším až tyto zkušenosti a možnosti předám dalším lidem. Začátky však nejsou nikdy lehké. Nejtěžší bylo, ale pořád také je, převzít sám za sebe zodpovědnost a zbavit se negativního okolí. V neposlední řadě je také důležitá práce na sobě. 
Myšlenka SuperWomen přišla v době, kdy jsem se hodně rozhodovala co dál. Je to moje dítě, moje myšlenka, můj nápad, který díky skvělým lidem bude něco velkého a dospělého."
 
Verča je SUPER!

Žádné komentáře:

Okomentovat