neděle 27. března 2016

Tereza Suchánková - rozhovor

Vážení čtenáři,
pokud jste z Brna, možná znáte bloggerku Terezu Suchánkovou. Tato žena vede svoje vlastní stránky, prostřednictvím kterých chce své okolí a čtenáře inspirovat moderním životem v Brně. Pojďte se s Terkou více seznámit prostřednictvím rozhovoru!

Tereza Suchánková

 1. otázka: Tvůj blog Lifestyle Brno má přes 3000 liků a pořád rostou. Jaký je to pocit?


Pocit je to perfektní! Vůbec jsem nepočítala s tím, že během 5 měsíců bude mít LifestyleBrno takovou základnu. Co mě těší asi nejvíc, tak je to, že jsou to všechno lidé, které můj projekt zajímá, kteří se nebojí reagovat, kteří mi dávají zpětnou vazbu a na takovém základu se dá stavět a růst! Jsou to v podstatě přátelé mých přátel, známí mých známých, prostě velká brněnská rodina, kterou zajímá život v Brně! 

2. otázka: Které téma je na blogu nejvíce oblíbené?


Řekla bych, že na špičce se drží tři témata a těmi jsou – móda, kosmetika, jídlo. Soudím hlavně podle toho, které dotazy se nejvíce opakují. Holky beze sporu nejvíce zajímá, co bude v nadcházejícím období trendy, které módní kousky budou in. Hned na druhém místě je kosmetika, dostávám i několik zpráv a dotazů denně ohledně rad při výběru kosmetiky. No a samozřejmě jídlo, to zajímá všechny. Kam se v Brně jít dobře najíst, kde seženou kvalitní potraviny, zajímavé recepty... V dnešní době se lidé hodně zajímají o to, co jí, vybírají kvalitu, nebojí se do sebe investovat...Ví, že se jim to vrátí...


3. otázka: Jak vybíráš produkty/služby do článků?


To je jednoduché, jsou to v podstatě služby, které se mi osvědčily a produkty, které mám ráda a s klidným srdcem je můžu doporučit dál. A na tom si stojím. Čtenáři ví, že bych jim nedoporučila něco, o čem nejsem sama přesvědčená. Od fanoušků dostávám i plno tipů, ale vždy si je jdu takzvaně "osahat." Mým cílem není zahrnout čtenáře hromadou zbytečných tipů, ale spíše jim nabídnout kvalitu. Proto mi i samotný výběr příspěvků dá občas zabrat, hodně hledím na to, aby čtenáře zajímaly.

4. otázka: Prozradíš nám tajemství, jak být úspěšnou bloggerkou?


Teď jsem tak trošku vyprskla smíchy. Absolutně se nepovažuji za úspěšnou bloggerku. Jsem normální holka, která vždy bude stát nohama na zemi, ať se děje, co se děje. Můj projekt vznikl hlavně na popud kamarádek, rodiny a známých, protože jsem před LifestyleBrno působila rok a půl na skoro stejném blogu, který jsem však byla nucena opustit. Což přišlo líto nejen mě, ale i lidem, kteří mě tam sledovali. Takže jsem s velkou podporou v zádech rozjela svůj LifestyleBrno a vůbec toho nelituju.

Mým hnacím motorem jsou právě čtenáři. Je důležité mít všeobecný rozhled, zajímat se o to, co právě frčí, mít přehled o tom, kde se co v Brně děje. Jsem na to sama, a tak nemůžu říct, že vím všechno, to bych si ani nedovolila, ale mnohé mi napíšou právě sami čtenáři, takže si tímto způsobem rozšiřujeme obzory vlastně všichni. Odpovídám na každou zprávu, která mi přijde a s fanoušky se snažím komunikovat. Myslím si, že v tomto tkví úspěch sledovanosti blogu. A samozřejmě také to, že mě samotnou moje práce baví, je to moje vypiplané mimčo, o které je potřeba se starat.

Tereza Suchánková 

5. otázka: Kde vidíš sebe a svůj blog za 5 let?


Zajímavá otázka... Vzhledem k tomu, že jsem maminkou dvou kluků, kteří mě stále hodně potřebují, tak se budu snažit jím být co největší oporou a věnovat se jim. Jsou oba výjimečně sportovně nadaní, takže se je v tom snažíme podporovat, jak jen to jde, zabere nám to spoustu času, ale dělá to radost nám všem. Větší se od svých 3 let věnuje bmx, mladší fotbalu. Zatím se nám daří výchova bez počítače a tabletu a myslím, že to jde hodně znát. Chtěla bych, aby měli kluci krásný dětství, takový to, na který se nezapomíná, plný dobrodružství, kámošů a smíchu. To je pro mě prioritou. Když se mi podaří si blog stále udržet, tak aby čtenáře bavil, budu šťastná. Díky LifestyleBrno se ke mně dostane plno zajímavých nabídek ke spolupráci, takže se vůbec nebráním v budoucnu nějakého rozšíření, uvedení do jiné podoby, ale na to je ještě stále brzy... Taky vím, že v nejlepším se má skončit, jsem soudná a nechci nic dělat na sílu.

6. otázka: Staráš se o velkou rodinu, píšeš blog a pořád jsi usměvavá. Kde bereš tolik energie a jak se motivuješ?


Jsem energický člověk, ten typ, co nevydrží sedět doma. V terénu, to se cítím jako ryba ve vodě. Ráda si dávám cíle, které se snažím postupně plnit a tím zkouším, co všechno zvládnu. Mojí motivací je spokojený a šťastný život, moje děti, manžel, práce jako koníček. Vždyť všichni víme, že s úsměvem a pozitivním postojem jde všechno snáz. Zkuste se na to někdy soustředit... Když máte šťastné období, všechno klape, tak jak má. Když jste z něčeho smutní už to není tak jednoduchý, je potřeba změnit postoj.

Jasně, že ne vždycky je mi do smíchu, jsou situace, období života se kterými si nevím rady, plácám se v nich a jsem nešťastná, pobrečím si, to je úplně normální. Máme to tak každý. Beru to jako koloběh života.

Jedno ale musím říct, že my ženy v sobě máme strašně velkou sílu, která když je potřeba vypluje na povrch...
Tereza Suchánková

7. otázka: Jaké je tvé osobní motto?

"Co tě nezabije, to tě posílí! A ještě jedno mám.. Chovej se k ostatním tak, jak by jsi chtěl, aby se chovali oni k Tobě." 
A funguje to!

8. otázka: Plánuješ nějaké akce, kde tě můžeme vidět?


Momentálně plánuji svoji první blogovou akci. Bude to spíš příjemný posezení s holkama, který LifestyleBrno čtou a které mě chtějí osobně poznat. Přece jen jsem tak lehce některým vkročila do života bez ohlášení a je lepší, když mě poznají osobně. Beru na sebe tu zodpovědnost, že mi plno z nich dává důvěru, denně se mě ptají na doporučení a rady... Díky za rozhovor!

Milí, dostali jsme se k úplnému konci dnešního článku. Terčiny tipy a recenze najdete právě na jejím blogu. Přejeme vám krásné Velikonoce a mimo jiné i úspěšné následující dny. Čekáme na vás na Facebooku i na Instagramu!

6 komentářů:

  1. Pěkně vedený rozhovor. Osobně bych se jen nebál jít trošku víc do detailů, některé odpovědi více rozebrat. Klást i nějaké otázky víc na tělo atd. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za připomínku, kterou s týmem jistě rozebereme a zhodnotíme :)

      Vymazat
  2. Krásna slečna, naozaj zaujímavý rozhovor☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  3. Super rozhovor, skvěle jsem si početla, slečnu jsem zatím neznala, tak jsem ji alespoň trošku poznala.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme rádi, že jsme Vám mohli rozšířit obzor inspirace! :)

      Vymazat